Ocean Outdoor Finland Suomen olympia- ja paralympiajoukkueiden kumppaniksi ulkomainonnassa

Digitaaliseen ulkomainontaan erikoistunut Ocean Outdoor Finland on solminut vuoteen 2028 jatkuvan yhteistyösopimuksen Suomen olympia- ja paralympiajoukkueen kanssa. Sopimuksen myötä olympiahuuma näkyy valtakunnallisesti ulkomainospinnoilla Helsingistä Rovaniemelle.   

Yhteistyö avaa Suomen olympia- ja paralympiajoukkueen sponsoreille ainutlaatuisen mahdollisuuden ulkomainosratkaisujen hyödyntämiseen.

 – Ocean Outdoorin mainospaikat tavoittavat Suomessa 2,7 miljoonaa kuluttajaa joka viikko. Se tarkoittaa, että sekä Suomen joukkue Pohjoisen tähdet että joukkueen tukijat näkyvät perinteisen kotikatsomon lisäksi entistä enemmän myös siellä, missä ihmiset liikkuvat. Uskon, että yhteistyön ansiosta Suomen huippu-urheilun valovoimaisimmat tähdet ja heidän tukijansa tulevat yhteistyön ansiosta entistä tutummaksi kaikille suomalaisille, toteaa Suomen Olympiakomitean asiakkuuspäällikkö Karri Koivu.

Vuonna 2020 Suomeen rantautuneen Ocean Outdoorin kansainvälinen mainosverkosto kattaa Suomen lisäksi Iso-Britannian, Ruotsin, Tanskan, Norjan, Hollannin ja Saksan.

– Yhteistyö olympiajoukkueiden kanssa on meille tuttua jo ennestään, sillä teemme yhteistyötä myös Hollannin, Iso-Britannian ja Pohjoismaiden olympiajoukkueiden kanssa, kertoo Ocean Outdoor Finlandin toimitusjohtaja Jukka Leskinen.

– On suuri ilo laajentaa olympiayhteistyö kattamaan myös Suomen joukkueet. Yhteistyön myötä saamme parhaan huomioarvon tarjoavan urheilukumppanuuden ja voimme tukea toimialan yksinoikeudella Pohjoisen tähtien matkaa maailman suurimpaan ja seuratuimpaan urheilutapahtumaan.

Lisätietoja:

Suomen Olympiakomitea: asiakkuuspäällikkö Karri Koivu, puh. 040 511 7721
Suomen Paralympiakomitea: kumppanuuspäällikkö Timo Mäkynen, puh. 040 1598199
Ocean Outdoor Finland: toimitusjohtaja Jukka Leskinen, puh. 040 358 9164

Ocean Outdoor Finland Oy on erikoistunut digitaaliseen ulkomainontaan valtakunnallisesti Helsingistä Rovaniemelle. Suomen mainosverkosto kattaa tällä hetkellä 192 screeniä ympäri maan tavoittaen 2,7 miljoonaa kävijää viikossa.