Toyotan Vuoden Urheilusponsorointina palkittu kampanja jatkuu Sisujengin matkassa

Wivan Atrila

Suomen Paralympiakomitean ja Special Olympics Finlandin pääyhteistyökumppani Toyota on ollut mukana tukemassa Special Olympics Finlandin eli Sisujengin matkaa kohti tämän kesän Special Olympics -maailmankisoja Berliinissä. Toyota haluaa olla mukana rakentamassa maailmaa, jossa jokaisella on yhdenvertainen mahdollisuus liikkua.

Matkalla pidemmälle -kampanja starttasi hienolla Leo-Pekka Tähden tähdittämällä videolla, jossa oli mukana nuoria urheilijoita. Yksi heistä oli Wivan Atrila. Nyt Matkalla pidemmälle -jatkokampanjan tähtenä on ensimmäistä kertaa Special Olympics -urheilija. Wivan pääsi mukaan mainoskuvauksiin ja nähdään nyt upeissa kampanjamateriaaleissa.

– Kuvaukset olivat mukavat, vaikka ne kestivät jonkin aikaa. Kuvista tuli tosi upeita. On ollut hienoa nähdä oma kuva lehdissä, sanoo Atrila, joka sijoittui Berliinin kisojen golfkilpailussa upeasti neljänneksi.

Kampanja on kerännyt mainetta ja kunniaa. Se palkittiin Vuoden Sponsorointitekona 2022. Tarina täydentyi hienolla tavalla, kun Toyotan edustajat pääsivät seuraamaan Wivanin ja muiden sisujengiläisten unelmien tavoittelua paikan päällä Berliinissä.

– Tunnelma paikan päällä oli ihan mieletön! Urheilijoista paistaa liikunnan ja onnistumisten ilo, ja yhteishenki on mitä mainioin. Tsempata muistetaan niin omaa porukkaa kuin kilpailijamaidenkin urheilijoita. On ollut mahtavaa olla mukana tällä matkalla! Edistämme yhdessä tasa-arvoisia mahdollisuuksia kaikille, sillä kaikki unelmat ovat samanarvoisia, kertoo Toyotan Satu Krökki.

Paikallisen yhteistyön kulmakivenä on mahdollisuuksien tarjoaminen ja niihin tarttuminen. Toyotan tuella on järjestetty mm. leiritoimintaa Special Olympics -urheilijoille, ja lisäksi Toyota on tukenut suomalaisurheilijoiden matkaa kohti Berliinin maailmankisoja.

– Tunnelma Special Olympics -urheilun parissa on todella lämmin, ja on hienoa, että Sisujengillä on mukana yhteistyökumppaneita, jotka huomioivat ja edistävät tällä hienolla tavalla urheilun yhdenvertaisuutta. Toivottavasti Toyotan palkittu esimerkki innostaa muitakin yrityksiä ajattelemaan urheilua ja sen tukemista entistä monipuolisemmin, kumppanuuspäällikkö Timo Mäkynen hekumoi.

 

Katso kampanjavideo

Tutustu kampanjasivustoon

 

Lisätietoa: